به اطلاع کلیه کارآموزان محترم ورودی 1402 می رساند پرونده شما جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و انجام استعلامات ضروری در حال پیگیری است ضمنا هر گونه اطلاع رسانی جهت شروع دوره اول کارآموزی از طریق وب سایت رسمی کانون به اطلاع شما خواهد رسید.


به اطلاع می رساند کلاس مجازی با موضوع : آثار حکم ورشکستگی توسط آقای مهدی شایگان فر در روز جمعه مورخ 1401/11/21 در ساعت 21 برگزار میشود جهت ورود به کلاس از طریق لینک ذیل اقدام فرمائید.
panel.webinarplus.online/join/5p60a


به اطلاع می رساند کلاس مجازی با موضوع :بررسی مقررات مربوط به اجرای احکام کیفری توسط آقای حمید رضا اسکندری در تاریخ چهارشنبه مورخ 1401/11/19 در ساعت 21:30 برگزار میشود جهت ورود به کلاس از طریق لینک ذیل اقدام فرمائید.
panel.webinarplus.online/join/3rswy


کارآموز گرامی
به اطلاع می رساند کلاس مجازی با موضوع :تعیین خواسته و بهای آن توسط آقای دکتر سیاوش شجاع پوریان در تاریخ سه شنبه مورخ 1401/11/18 در ساعت 21 برگزار میشود جهت ورود به کلاس از طریق لینک ذیل اقدام فرمائید.
panel.webinarplus.online/join/dsom6

 


کارآموز گرامی
به اطلاع می رساند کلاس مجازی با موضوع :تعیین خواسته و بهای آن توسط آقای دکتر سیاوش شجاع پوریان در تاریخ سه شنبه مورخ 1401/11/11 در ساعت 21 برگزار میشود جهت ورود به کلاس از طریق لینک ذیل اقدام فرمائید.
panel.webinarplus.online/join/bb0td


کارآموز گرامی
به اطلاع می رساند کلاس مجازی با موضوع :تاثیرات متقابل آرای قطعی کیفری و حقوقی بر یکدیگر توسط آقای محمد صالح مویدی در تاریخ یکشنبه مورخ 1401/11/09 در ساعت 21 برگزار میشود جهت ورود به کلاس از طریق لینک ذیل اقدام فرمائید.
panel.webinarplus.online/join/aquon


کارآموز گرامی
به اطلاع می رساند کلاس مجازی وبینار با موضوع :قاعده تساوی در اجتماع اسباب توسط آقای محمد صالح مویدی در تاریخ یکشنبه مورخ 1401/11/02 در ساعت 18 برگزار میشود جهت ورود به کلاس از طریق لینک ذیل اقدام فرمائید.
panel.webinarplus.online/join/fcwfa

حضور کارآموزان الزامی می باشد


کارآموز گرامی
به اطلاع می رساند کلاس مجازی وبینار با موضوع :تحلیل جرایم مالی کارکنان دولت جلسه پنجم توسط آقای حمیدرضا اسکندری در تاریخ 1401/08/21 در ساعت 22 برگزار میشود جهت ورود به کلاس از طریق لینک ذیل اقدام فرمائید.
panel.webinarplus.online/join/c2sk7

حضور کارآموزان الزامی می باشد


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 






 
















 

 

 


















امروز مورخ یازدهم ابان ۱۴۰۰جلسه کمیسیون کارآموزی با دعوت از جناب آقای دکتر طاهری نسب ریاست محترم کانون وکلای استان خوزستان و

سایر اعضای محترم کمیسیون کارآموزی سرکارخانم دکتر فردین ریاست کمیسیون کارآموزی و جناب اقای صالحی دبیر محترم کمیسیون و اقایان دکتر هاشم زاده و دکتر محمد حسینی اعضای محترم‌کمیسیون و جناب شمس که به صورت انلاین
و مجازی حضور داشتند برگزار گردید و مسائل و مشکلات مربوط به امور کمیسیون و کاراموزان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و منجر به صدور برخی تصمیات و مصوبات کمسیون کاراموزی گردید.

















————————————————————————————————————————————————————–
به منظور ارتقاء سطح مهارت نگارش وكلا و كارآموزان کمیسیون آموزش و كميسيون كارآموزي کانون وکلای دادگستری برگزار می‌کند:

كارگاه(آيين نگارش اداري حقوقي)
مدرس :
دکتر علي ياري(مدرس دانشكده ادبيات دانشگاه شهيد چمران اهواز)زمان: پنج شنبه١٤ شهريور ٩٨ -ساعت ١٢-٩مکان: سالن. آمفي تئاتر كانون وكلاي خوزستانشرکت برای كارآموزان الزامي و براي وكلا و قضات آزاد است
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *