با عنایت به فرا رسیدن موعد قانونی تمدید پروانه(یکم الی ۳۰ آبان ماه) و در راستای حفظ نعمت ارزشمند سلامتی همکاران محترم و پرسنل اداری کانون ضمن اصلاح فرآیندهای اداری در جهت تسریع انجام امور و نیز صیانت و حفاظت از محیط زیست با حذف کاغذ به اطلاع میرساند تمام پروسه تمدید پروانه در سال جاری به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام میگیرد که چگونگی آن در راهنمای گام به گام آماده شده توسط واحد انفورماتیک کانون به تشریح بیان گردیده است.

باتوجه به تدابیر اندیشیده شده و برای تأمین رضایت همکاران محترم سعی پرسنل اداری کانون بر آن است تا درخواست های تمدید پروانه دریافتی از سامانه خدمات الکترونیک کانون را در اسرع وقت به انجام رسانده و برای اطلاع رسانی از وضعیت پیشرفت درخواست های وارده بمحض انجام هرگونه اقدامی در واحد های اداری کانون، پیامکی برای شما ارسال و بعد از اتمام گردش کار مربوطه نیز پیامک نهایی حاوی مراتب انجام تمدید پروانه و ثبت آن در سامانه کانون و قوه قضاییه برای شما ارسال خواهد شد.

بعد از اتمام دوران تمدید(۳۰ آبان ماه) و در صورت انجام پروسه تمدید پروانه شما و دریافت پیامک نهایی نیز امکان اخذ گواهی الکترونیکی تمدید پروانه از زیر سیستم «گواهی» در سامانه خدمات الکترونیک کانون جهت ارایه به سایر مراجع در صورت لزوم فراهم است و در صورت نیاز به چاپ اطلاعات تمدید روی پروانه نیز میتوانید با اخذ نوبت قبلی از واحد انفورماتیک به دبیرخانه کانون مراجعه فرمایید.

لازم بذکر است با توجه به وجود برخی الزامات و پیش نیازهای قانونی در موضوع تمدید پروانه من جمله ارایه گواهی موضوع ماده ۱۸۶ ق.م.م (مفاصا حساب مالیاتی) امکان اخذ معرفی نامه جهت اخذ این گواهی(مفاصا حساب مالیاتی) از اداره دارایی در زیرسیستم «گواهی» سامانه خدمات الکترونیک کانون فراهم بوده و راهنمای این مورد نیز قبلا روی سایت بارگذاری شده است.

باتوجه به غیرحضوری بودن تمام روند تمدید پروانه ارسال تصویر اسکن شده از مفاصا حساب مالیاتی برای آغاز فرآیند تمدید پروانه الزامی بوده و اصل این گواهی نیز به صورت امانت نزد شما باقی خواهد ماند تا ان شاء الله در دوران رفع شیوع ویروس کرونا جهت درج در پرونده پرسنلی خود و بایگانی آن را تحویل کانون نمایید. و همچنین بعد ارسال پیامک شماره حساب بانکی کانون و 4 درصد و بعد از پرداخت لطفا فیش واریزی را اسکن و در درخواست تمدید بارگذاری نمایید.

همچنین امکان پرداخت غیرحضوری و الکترونیکی هزینه تمدید قوه قضاییه از طریق سامانه خدمات الکترونیک قضایی(عدل ایران) و یا مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی فراهم است که راهنمای آن در ادامه تقدیم میگردد.

پرداخت فیش های سه ماه صندوق حمایت و اخذ مفاصا حساب از این صندوق نیز به صورت کاملا الکترونیکی و غیرحضوری میسر بوده و راهنمای آن نیز در ادامه تقدیم میگردد.

 

 


سامانه تمدید پروانه

 

 

 

 

امکان چاپ معرفی نامه جهت اخذ مفاصا حساب مالیاتی از سامانه های آنلاین (میز خدمت)- اتوماسیون اداری کانون

 

با توجه به نزدیک شدن موعد قانونی تمدید پروانه اعضای محترم (یکم الی ۳۰ آبان ماه) و الزام به ارایه مفاصا حساب مالیاتی جهت آغاز فرآیند تمدید پروانه شما عزیزان میتوانید با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه های آنلاین (میز خدمت)- اتوماسیون اداری کانون به نشانی زیر نسبت به دریافت معرفی نامه جهت ارایه به اداره دارایی و اخذ مفاصا حساب مالیاتی اقدام فرمایید.

نشانی ورود به اتوماسیون اداری کانون

 

http://my.khouzestanbar.ir/#!/login

 

راهنمای گام به گام اخذ معرفی نامه از اتوماسیون اداری:

گام اول: نشانی الکترونیکی ورود به اتوماسیون اداری http://my.khouzestanbar.ir/#!/login را در مرورگر خود وارد نمایید.

گام دوم: در صفحه پیش رو کد ملی خود را وارد فرمایید.

گام سوم: رمز موقت دریافت شده در تلفن همراه خود را وارد فرمایید.

گام چهارم: از بین گزینه های موجود در صفحه اصلی سامانه روی گزینه «گواهی» کلیک نمایید.

گام پنجم: برای چاپ گواهی معرفی نامه به اداره دارایی جهت اخذ مفاصا حساب روی دکمه چاپ سمت چپ کلیک فرمایید.

 

 فيلم آموزش تمديد پروانه وکالت – کانون وکلاي دادگستري خوزستان لطفا کليک کنيد.

راهنمای گام به گام کار با سامانه تمدید پروانه

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *