نشست مشترک رئیس کانون وکلای دادگستری استان خوزستان با مدیر خانه مطبوعات خوزستا

به گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان خوزستان ، دکتر سید یزداله طاهری نسب رئیس کانون وکلا ی دادگستری استان خوزستان با دکتر افشار پرویزی بابادی مدیر خانه مطبوعات خوزستان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار طرفین ضمن بیان راهکارها جهت همکاری با یکدیگر در مسائل مختلف خواستار تشکیل و راه اندازی کمیته حقوقی مشترک با استفاده از وکلای برجسته شدند.
همچنین دکتر طاهری نسب رئیس کانون وکلای دادگستری استان خوزستان با بیان این نکته که استقلال و خودمختاری وکلا در برابر حاکمیت و قدرت سیاسی حاکم بر جامعه لازم است و از آنجا که هدف اصلی نهاد وکالت حرکت در مسیر احقاق حق می باشد، لذا وکیل مستقل مهمترین عنصر در استقرار نظم عادلانه بین آحاد مردم از یکطرف ومردم ونهاد های حاکمیتی از طرف دیگر است ،
ضمن اعلام موافقت در راستای حمایت از اصحاب رسانه با معرفی و در اختیار قراردادن وکیل معاضدتی از رسانه ها خواستار انعکاس پوشش اخبار و فعالیت های کانون وکلای استان شد.
افشار پرویزی بابادی با ارائه عملکرد خانه مطبوعات و همچنین رسانه های استان خوزستان گفت: این آمادگی وجود دارد که رسانه های استان به صورت مداوم و با راه اندازی یک ستون اختصاصی در رابطه با مسائل حقوقی به آموزش شهروندان در خصوص حقوق اجتماعی و مسائل مختلف حقوقی خود بپردازند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *