اهواز – ایرنا – چهل و هشتمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران روز چهارشنبه در سرسرای همایش‌های بین‌المللی هتل پارس اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا دبیر همایش اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری‌ ایران در آیین افتتاحیه این همایش هدف از برگزاری این رویداد را بررسی مشکلات و چالش‌های پیش‌رو و تبیین اختیارات این کانون‌ها در حوزه قضایی و حقوقی عنوان کرد.

محمدامین درویش افزود: از هرکانون وکلای دادگستری، ۶ نفر و در مجموع ۲۰۰ نفر از ۲۸ کانون استانی وکلای دادگستری حضور دارند.

درویش افزود: روز دوم این همایش به صورت برگزاری کارگاه‌های تخصصی با حضور اعضای اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران ادامه خواهد یافت.

درویش گفت: در این همایش ۲ روزه پنج کارگاه (پنل) تخصصی از جمله کارگاه حمایت از وکلای در معرض خطر، مستندسازی آسیب ها، چالش‌ها و راهکارهای نهاد وکالت، کارگاه فناوری اطلاعات، کارگاه سیاست‌گذاری و آزمون وکالت و کارآموزی، همچنین کارگاه حدود نظارت کانون های وکلای دادگستری نسبت به عملکرد وکلای دادگستری و امور انتظامی برپا می‌شود.

رییس کانون وکلای دادگستری خوزستان نیز در آیین افتتاحیه این همایش گفت: ایجاد وحدت رویه در کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور، شناسایی مشکلات کانون‌ها و مسایل روز این کانون‌ها از جمله اهداف برپایی این همایش ۲ روزه است.

منبع : ایرنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *