چهل و هشتمین همایش کانون های وکلای دادگستری ایران ( اسکودا )به میزبانی کانون وکلای دادگستری خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری خوزستان ، چهل و هشتمین همایش اسکودا با حضور اعضای هیات مدیره های ۲۸ کانون وکلای دادگستری کشور و اعضای هیات مدیره اسکودا و میهمانانی از مقامات قضایی استان خوزستان برگزار شد.
در این همایش دو روزه که روز های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در هتل بین المللی پارس اهواز برگزار می شود به برخی چالش های پیش روی کانون های وکلا به منظور اتخاذ رویه واحد در قالب پنج پنل تخصصی پرداخته خواهد شد.
بر این اساس از جمله در قالب یک پنل تخصصی با عنوان «سیاست گذاری در آزمون و کار آموزی ، موضوع آزمون وکالت و کارآموزی وکالت نیز پرداخته خواهد شد.

همچنین اعلام شده است که در این همایش تراز مالی سال ۱۴۰۰ اسکودا به تصویب خواهد رسید.
همایش های سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران 2 بار در هر سال و هر بار به میزبانی یکی از کانون های وکلای دادگستری در یکی از استان ها برگزار می شود. حمایت از وکلای در معرض خطر ، مستندسازی آسیب ها ، چالش ها و راهکارهای نهاد وکالت و پنل حدود نظارت کانون های وکلای دادگستری نسبت به عملکرد وکلای دادگستری و امور انتظامی برگزار می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *