*بنام خداوند جان و خرد*
*کزین برتر اندیشه بر نگذرد*

همکاران ارجمند
وکلا و کارآموزان محترم خوزستان
باعث افتخار و مباهات اعضا هیئت مدیره دوره یازدهم کانون وکلای خوزستان است که خدمتگذاری در تاثیر گذارترین جامعه حقوقی و وکالتی کشور را عهده دار است.این فرصت ماندگار و ارزشمند را غنیمت می شماریم، و تمامی تلاش و اهتمام خود را به برداشتن گام های بلند و استوار، در جهت دغدغه های اصلی وکلا و در راس آنها صیانت از استقلال نهاد وکالت و وکیل دادگستری، متمرکز می نماییم.
اگر چه مدیریت کنون وکلا به هیئت مدیره محول شده ولی به باور ما تحقق اهداف و آرمان های جامعه وکالت بدون همیاری و مشارکت جامعه وکالت غیر ممکن است.ما سعی نموده ایم که بسترهای مشارکت، اتحاد و همبستگی وکلا و مشارکت فعالان و افراد پردغدغه صنف را در امور کانون وکلا فراهم نمائیم. در این راستا از همه وکلائی که داوطلب فعالیت های صنفی و مشارکت در سرنوشت جمعی صنف هستند دعوت می نمائیم که در این دوره دشوار در کنار ما باشند.
کانون وکلای دادگستری، به عنوان یکی از برجسته ترین نهادهای تاثیرگذار، در هر جامعه بشمار میرود. که با توجه به بنیاد و ساختارهای قانونی و حقوقی و شیوه تشکیل و اداره آن، بالقوه می تواند سهم بسزایی در تدوین و هدایت معادلات حقوقی، قضایی و تقنینی ایفا نماید. این تاثیر، در ارتباط با لایه های اجتماع، از هدایت و فراهم نمودن بسترهای کافی و لازم، در اعتماد جامعه به فرایند دفاع وکلای با کیفیت، نمود و ظهور بارز و آشکاری دارد.بدون فرهنگ سازی، آموزش و آگاه سازی افراد جامعه، به عنوان یک مجموعه کلی، امکان دستیابی به اهداف کلان جامعه وکلا، با تعذر جدی مواجه خواهد شد.
کانون وکلای دادگستری، این ظرفیت بالقوه  را دارد که به عنوان یک نهاد توانمند، مرجع ارائه، تدوین و سیاستگزاری در تمامی زمینه های حقوقی، قضایی و حتی اجتماعی قرار گیرد و همچنین پناهگاه مردم در مقابل ظلم و ستم باشد. برای بالفعل شدن این ظرفیت کانون وکلا ، اهتمام و دغدغه، تلاش مستمر و جدی در افزایش اختیارات و مداخلات قانونی وکیل در فرایند دادرسی است.
آغاز سال ١٤٠٣ خورشيدي را به همه هموطنان و خصوصا وكلاي دادگستري ، قضات شريف و كاركنان قوه قضاييه تبريك عرض مي نماييم.
در پایان آغاز سال ١٤٠٣ خورشيدي را به همه هموطنان و خصوصا وكلاي دادگستري ، قضات شريف و كاركنان قوه قضاييه تبريك عرض مي نماييم.
پیروز باشید
سید عبدالرضا مرعشی
رییس کانون وکلای دادگستری خوزستان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *